Saturday 16 October 2010

Ops ISMA!

Boleh di undur kalau terlajak perahu,tapi kalau terlajak perbuatan,bolehkah,huhuhu~~begitulah nampaknya,dilaporkan MAIS skali lagi membuktikan sejarah sentiasa berulang.

Mungkin kerana terlalu panik akibat PRU 13 yang mungkin boleh berlangsung pada bila bila masa sahaja dari sekarang,MAIS telah mengambil pendekatan agresif dengan menggunakan teknik 'penculikan'.Mungkin inilah teknik yang diajar oleh Ikhwanul Muslimin ketika berkatibah suatu masa dahulu di sempadan israel palestin.Najib mungkin terlupa,akibat membentangkan bajet 2011 yang memang mengiyakan PRU 13 besar kemungkinan akan diadakan tidak lama lagi,Rosmah Mansurah jugak mungkin turut diculik pada pukul 4 pagi!! Hati-hati dik rosmah! (pesan kak tantuyah)

Setakat ini,pelbagai tafsiran telah dibuat.Antaranya,pemikir politik Lenin turut berkata, 'Politik ialah siapa yang boleh lakukan apa kepada siapa' (who could do what to whom). Termasuk penculikan?Mungkin..
Turut berkata,si Harold Lasswell,seorang ahli Sains politik , 'Politik adalah siapa yang dapat apa,bila dan bagaimana' (who get what,when and how )Termasuk penculikan? Well...

Dan kepada dik-dik Rosmah Mansurah yang lain,hati-hati..Anda jugak mungkin diculik.

No comments:

Post a Comment